RC Hypoallergenic Small Dog

Har du en mindre hund (under 10 kg) med foderallergi og symptomer fra enten huden (kløe eller rødme) eller tarmkanalen (diarré), kan Royal Canin Hypoallergenic Small Dog mindske disse symptomer. Royal Canin Hypoallergenic Small Dog indeholder hydrolyseret protein, der er meget lidt allergifremkaldende.

Royal Canin Hypoallergenic Small Dog har følgende egenskaber:

Indeholder sojaproteinhydrolysat (peptider med lav molekylevægt), som er meget letfordøjelige og meget lidt allergifremkaldende.

RSS (Relative Supersaturation) er et mål for urinenes potentiale for at danne krystaller og urinsten. Jo lavere tallet er, des mindre er risikoen for urinvejssten og -krystaller. Alt foder kan gives et RSS tal, efter hvilken urin hunden producere når den fodres med foderet. Små hunderacer har en øget risiko for at udvikle urinvejssten, og Royal Canin Hypoallergenic Small Dog har derfor et lavt RSS tal, hvilket mindsker risikoen for udvikling af urinvejssten.

En kombination af nicotinamid, inositol, histidin og pantothensyre styrker hudbarrieren og er med til at mindske hudens fugttab.

Små hunderacer har en øget forkomst af tandsten, som kan lede til tandsygdomme. Royal Canin Hypoallergenic Small Dog indeholder natriumpolyfosfat, som binder calciummet i spyttet og dermed mindsker dannelsen af tandsten.

Royal Canin Hypoallergenic til hunde under 10 kg, er velegenet til:

* Eliminationstest (test om hunden har foderallergi, fodres 8 uger udelukkende med Royal Canin Hypoalergenic Small Dog for at se om symptomerne lindres)

* Hunde med foderallergier (både til hunde med symptomer fra huden og mave-/tarmsystemet)

* Hunde med foderintolerance

* Hunde med kronisk tarmbetændelse (IBD)

* Hunde med kronisk diarré

* Hunde med nedsat funktion af bugspytkirtlen (eksokrin pancreas insufficiens)

Ris, hydrolyseret sojaproteinisolat, animalsk fedt, mineraler, hydrolyseret fjerkrælever, sojaolie, roetrævler, frugto-oligosakkarider (FOS), fiskeolie, boragoolie, tagetesekstrakt (luetinkilde).

Posen findes i to størrelser: 1 kg og 3,5 kg.

disableadd 100 0 string(3) "100" int(0) int(100) bool(false)