RC Gastrointestinal Low Fat Dog

royal-canin-gastro-intestinal-low-fat-hund-grafik9
royal-canin-gastro-intestinal-low-fat-hund-anbefalet-daglig-fodermaengde5
royal-canin-gastro-intestinal-low-fat-hund-analyse8

Royal Canin Gastro Intestinal Low Fat er udviklet til hunde med bugspytkirtelbetændelse (panceatitis), men er også velegnet til hunde med diarré (både akut og kronisk) og hunde med eksokrin pancreas insufficiens.

En maksimal fordøjelse sikres ved indholdet af letforkøjelige proteiner (L.I.P.*)), funktionelle fibre (frugto-oligosakkarider (FOS) som giver næring til de gavnlig bakterier i tarmen (mælkesyrebakterierne), og mannan-oligosakkarider (MOS) som stimulerer lokal immunitat i slimhinden og binder de sygdomsfremkaldende bakterier (E. coli, Salmonella mf)), roetrævler, ris og fiskeolie.

Det lave indhold af fedt gør Royal Canin Gastro Intestinal Low Fat ideel til hunde med bugspytkirtelbetændelse.

Et lavt indhold af opløselige fibre for at begrænse gæringen i tarmen. Herudover undgår man at energiindholdet bliver for lavt, og begrænser den mulige negative påvirkning af smageligheden ved en fedtfattig diæt.

Indholdet af antioxidanter reducerer det oxidative stress og bekæmper frie radikaler.

Royal Canin Gastro Intestinal Low Fat er velegnet til hunde med:

* Bugspytkirtelbetændelse (pancreatitis)

* Akut eller kronisk diarré

* Hyperlipidæmi (forhøjet mængde fedt i blodet). Både mængden af fedt (triglycerider) og cholesterol falder i blodet, når hunden fodres med Royal Canin Gastro Intestinal Low Fat, se illustration under produktbilledet.

* Eksokrin pancreas insufficiens

Ris, tørret fjerkræprotein, hvede, byg, hydrolyseret animalsk protein, roetrævler, gær, animalsk fedt, mineraler, frugto-oligosakkarider (FOS), psylliumfrø og -skaller, fiskeolie, hydrolysat af gær (mannan-oligosakkaridekilde (MOS)), tagetesekstrakt (luteinkilde).

Posen findes i to størrelser: 6 kg og 12 kg.

disableadd 100 0 string(3) "100" int(0) int(100) bool(false)