RC Urinary S/O Wet Loaf Pouch Cat 12 x 85 g

Royal Canin Urinary S/O paté er et vådfoder, som er særligt udviklet til katte med urinvejsproblemer. Grundet det høje væskeindhold i Royal Canin Urinary S/O paté, er det især velegnet til katte med tilbagevendende blærebetændelse uden kendt årsag (idiopatisk cystitis). Royal Canin Urinary S/O paté anbefales også ved blære- eller urinvejskrystaller (urolithiasis), da det effektivt forebygger dannelsen af både struvit- og calciumoxalatkrystaller, som er de primære urinvejskrystaller hos katte. Er der allerede dannet struvitsten hos din kat, kan Royal Canin Urinary S/O lede til, at disse opløses. Foderet kan efterfølgende anvendes forebyggende resten af din kats liv, så tilbagefald og dannelse af nye sten forhindres.

Har du en ældre kat med tilbagevendende problemer med krystaller, urinsten eller blærebetændelse, er det vigtigt at du får kontrolleret dens nyrefunktion. Mange ældre katte har en nyrelidelse, og er det tilfældet bør en nyrediæt anvendes i stedet. Royal Canin Renal, Royal Canin Renal Special eller Royal Canin Renal Select kan med fordel anvendes. Kontakt din dyrlæge for at finde ud af, hvilket et foder der er det bedste for netop din kat.

Royal Canin Urinary S/O vådfoder findes også som bider i sovs.

Grundet det høje indhold af vand i Royal Canin Urinary S/O paté, fortyndes urinen, hvilket er ønskværdigt ved tilbagevendende blærebetændelse uden kendt årsag.
Royal Canin Urinary S/O paté leder til en effektiv opløsning af dannede struvitsten.
Royal Canin Urinary S/O paté ændrer miljøet i urinen, så krystaller har sværere ved at dannes.
Urinen fortyndes af Royal Canin Urinary S/O paté, hvilket sørger for at holde mængden af eventuelle krystaller nede. På den måde forebygges dannelsen af blæresten.

Royal Canin Urinary S/O paté anbefales til katte med recidiverende blærebetændelse. Royal Canin Urinary S/O er desuden godt til katte med tendens til at danne struvit- og calciumoxalatsten, samt til opløsning af allerede dannede struvitsten. Foderet anbefales ikke til katte med kredsløbslidelser eller kronisk nyresygdom.

Svine- og fjerkrækød, fjerkrælever, majsmel, tørret æggehvide, solsikkeolie, cellulose, fiskeolie, mineraler, taurin, hydrolysat af krebsdyr, spormineraler (inkl. kelaterede spormineraler), tagetesekstrakt (luteinkilde), vitaminer.

Royal Canin Urinary S/O paté fås i pakker a' 12x85g.

disableadd 2 0 string(1) "2" int(0) int(2) bool(false)