RC Gastro Intestinal Junior

royal-canin-gastro-intestinal-junior-grafik
royal-canin-gastro-intestinal-junior-hund-anbefalet-daglig-fodermaengde
royal-canin-gastro-intestinal-junior-hund-analyse

Royal Canin Gastro Intestinal Junior er udviklet til hvalpe i vækst (under 1 år) som har diarré eller sart mave. Da hvalpe med diarré og evt. opkast hurtigt bliver dehydrerede og afkræftede, er det vigtigt at sørge for at de får tilstrækkeligt væske. Ved kræftig diarré og opkast er det en god idé at tilføre vandet nogle elektrolytter (f.eks. Royal Canin Rehydration Support), og hvis hvalpen ikke vil drikke, kan man hjælpe lidt og give væske med en sprøjte.

Ved diarré er det en god idé også at supplere med gavnlig mælkesyrebakterier (f.eks. Canikur Pro, ZooLac, Pro-kolin, Synbiotic D-C el. Enteromicro).

Egenskaber ved Royal Canin Gastro Intestinal Junior:

En maksimal fordøjelse sikres ved indholdet af letforkøjelige proteiner (L.I.P.*)), funktionelle fibre (frugto-oligosakkarider (FOS) som giver næring til de gavnlig bakterier i tarmen (mælkesyrebakterierne), og mannan-oligosakkarider (MOS) som stimulerer lokal immunitat i slimhinden og har en neutraliserende effekt på de sygdomsfremkaldende bakterier), roetrævler, ris og fiskeolie.

Royal Canin Gastro Intestinal Junior´s høje energiindhold sikre at hvalpen får tilstrækkelig energi i vækstperioden, samtidig med at fodermængden kan reduceres, så arbejdet med at fordøje foderet reduceres.

Hvalpe med diarré kan hurtigt blive afkræftede og appetitten kan svigte. Da mange hunde foretrækker blødt foder er foderpillerne Royal Canin Gastro Intestinal Junior er designet (størrelse, konsistens og form) så de let kan opblødes i vand. Samtidig med at mange hunde syntes det er mere indbydende, får hvalpen også lidt ekstra væske.

Royal Canin Gastro Intestinal Junior er sammensat og udviklet til at tage højde for de ernæringsmæssige behov hos hvalpe i vækst.

Royal Canin Gastro Intestinal Junior er velegnet til hvalpe med:

* Akut og kronisk diarré

* Sart mave

* Mavebetændelse (gastritis) eller tarmbetændelse (colitis)

Ris, tørret fjerkræprotein, animalsk fedt, majs, tørret svindeprotein, hvedegluten*), hydrolyseret animalsk protein, roetrævler, mineraler, æggepulver, sojaolie, fiskeolie, gær psylliumfrø- og skaller, frugto-oligosakkarider (FOS), hydrolysat af gær (mannan-oligosakkarider), tagetesekstrakt (luteinkilde).

*) L.I.P. (Low Indigestible Protein): udvalgt proteinkilde med en meget høj fordøjelighed.

Posen findes i tre størrelser: 1 kg, 2,5 kg og 10 kg.

• Gratis levering ved køb over 299 kroner (til pakkeboks og erhverv)
  • Du optjener 2,5% bonus på alle køb**

** På din ordrebekræftelse får du en rabatkode på 2,5% af det samlede beløb, der kan indløses ved næste handel.

BEMÆRK: Specific-produkter sendes fra et andet lager end resten og afsendes samme dag ved bestilling senest kl. 10 på hverdage.