RC Gastrointestinal Moderate Calorie Cat

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie er et tørfoder specielt til katte med problemer relateret til mave og tarm. Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie har et reduceret indhold af energi og fedt, hvilket gør det særligt velegnet til katte, som lider af pancreatitis (betændelse i bugspytkirtlen). Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie er desuden godt til katte med tendens til overvægt og et samtidigt behov for skånekost. Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie er en letfordøjelig diæt.

Anvender du Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie i forbindelse med akut opstået fordøjelsesproblem, for eksempel infektion, diarré eller kraftig bakterievækst i tarmen, er det vigtigt at foderet anvendes i minimum 3 uger, så tarmen får de optimale betingelser for at komme sig, inden der skiftes til andet foder. Lider din kat af kronisk tarmbetændelse (Inflammatory Bowel Syndrome, IBD) kan Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie med fordel anvendes som din kats normale basisfoder.

Er der ingen grund til, at din kat skal have reduceret indhold af energi i sit foder, kan du med fordel anvende Royal Canin Gastro Intestinal i stedet ved behov for et foder, som er særlig skånsomt for mave og tarm.

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie indeholder en kombination af letfordøjelige proteiner, roetrævler, ris, funktionelle fibre og fiskeolie. Kombineret giver denne fodersammensætning maksimal fordøjelsessikkerhed.

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie har reduceret fedtindhold, hvilket gør det særligt velegnet til katte med pancreatitis, samt til katte med behov for nedsat kalorieindhold i deres foder.

Da katte med problemer relateret til fordøjelsen ofte kan have nedsat appetit, er der tænkt ekstra meget over at give Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie en særligt god smag.

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie er tilsat lange omega 3 fedtsyrer, der bidrager til et sundt fordøjelsessystem.

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie anbefales især til katte med pancreatitis, samt til katte med lidelser relateret til fordøjelsessystemet. Dette inkluderer kraftig bakterievækst i tarmen, akut eller kronisk diarré, infektion i tyktarmen (colitis) eller maven (gastritis), samt ved kronisk tarmbetændelse. Foderet er især velegnet til katte med tendens til overvægt, inklusiv steriliserede eller neutraliserede katte, som i længere tid skal fodres med skånekost.

Ris, tørret fjerkræprotein, hvedegluten*, majsgluten, vegetabilske fibre, hydrolyseret animalske  proteiner, animalsk fedt, mineraler, sojaolie, roetrævler, æggepulver, fiskeolie, gær, frugto-oligosakkarider (FOS), psylliumfrø og -skaller, hydrolysat af gær (mannan-oligosakkaridkilde), tagetesekstrakt (luteinkilde).

*L.I.P. (Low Indigestible Protein): udvalgt proteinkilde med en meget høj fordøjelighed.

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie kan købes i poser a' 400 g, samt i poser a' 2 og 4 kg.

disableadd 100 0 string(3) "100" int(0) int(100) bool(false)