RC Urinary S/O Dog 200g

royal-canin-urinary-s-o-vaad-daase-hund-anbefalet-daglig-fodermaengde
royal-canin-urinary-s-o-vaad-daase-hund-grafik
royal-canin-urinary-s-o-vaad-daase-hund-analyse

Royal Canin Urinayr S/O vådfoder opløser struviturinvejssten. Det høje vandindhold fortynder urinen, hvilket øger "gennemstrømningnen" i  blæren, og både mindsker risioken for udfældninger af krystaller og at bakterier får fæste i blæren.

Royal Canin Urinary S/O giver gør hundens urin sur (lav pH-værdi), hvilket effektivt opløser struvitsten og -krystaller. Herudover giver en sur urin et ugunstigt miljø for bakterier, og hæmmer derved væksen af bakterier i urinvejene.

Et øget indhold vandindhold i fodres gør at urinen bliver fortyndet og risikoen for udfældninger af krystaller nedsættes. Desuden giver den større urinvolumen også en bedre gennemskylning af blæreren, hvilket også er godt ved en blærebetændelse.

Ingredinser:

Kyllingekød, kyllingelever, majs, majsgluten, solsikkeolie, fiskeolie, cellulose, carrageenan, guar, taurin, mineraler, cassie, forsurende midler (calciumsulfat, DL-methionin), vitaminer.

Dåsen indeholder 200g

• Gratis levering ved køb over 299 kroner (til pakkeboks og erhverv)
  • Du optjener 2,5% bonus på alle køb**

** På din ordrebekræftelse får du en rabatkode på 2,5% af det samlede beløb, der kan indløses ved næste handel.

BEMÆRK: Specific-produkter sendes fra et andet lager end resten og afsendes samme dag ved bestilling senest kl. 10 på hverdage.