RC Gastro Intestinal Moderate Calorie

gastro-intestinal-moderate-calorie-
royal-canin-gastro-intestinal-low-fat-hund-anbefalet-daglig-fodermaengde
royal-canin-gastro-intestinal-low-fat-hund-analyse

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie er udviklet til hunde med diarré eller sart mave, som har tendens til overvægt eller er kastreret/steriliseret.

Hvis hunden har kraftig diarré eller både diarré og opkast, er det vigtigt at sørge for at hunden får tilstrækkeligt væske. Det kan være en god idé at tilføre vandet nogle elektrolytter (f.eks. Royal Canin Rehydration Support), og hvis hunden ikke vil drikke, kan man hjælpe lidt og give væske med en sprøjte.

Ved diarré er det en god idé også at supplere med gavnlig mælkesyrebakterier (f.eks. Canikur Pro, ZooLac, Pro-kolin, Synbiotic D-C el. Enteromicro).

Egenskaber ved Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie:

En maksimal fordøjelse sikres ved indholdet af letforkøjelige proteiner (L.I.P.*)), funktionelle fibre (frugto-oligosakkarider (FOS) som giver næring til de gavnlig bakterier i tarmen (mælkesyrebakterierne), og mannan-oligosakkarider (MOS) som stimulerer lokal immunitet i slimhinden og binder de sygdomsfremkaldende bakterier (E. coli, Salmonella mf) så de ikke forankre sig i tarmvæggen), roetrævler, ris og fiskeolie.

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie har et reduceret kalorieindhold, og er derfor velegnet til hunde med tendens til overvægt, eller som er kastreret/steriliseret.

Hunde med fordøjelsesproblemer har ofte nedsat appetit og taber sig. Derfor er der lagt vægt på at Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie har en høj smagelighed.

Indholdet af omega-3 fedtsyrer (EPA og DHA) er med til at holde fordøjelsessystemet sundt.

Royal Canin Gastro Intestinal Moderate Calorie er velegnet til hunde med:

* Akut og kronisk diarré

* Sart mave

* Kronisk tarmbetændelse (IBD)

* Fordeøjelsesproblemer

* Eksokrin pancreas insufficiens

* Mavebetændelse (gastritis) eller tarmbetændelse (colitis)

* Kronisk bugspytkirtelbetændelse

Ingredienser

Ris, tørret fjerkræprotein, majs, hydrolyseret animalsk protein, animalsk fedt, gær, æggepulver, roetrævler, sojaolie, mineraler, vegetabilske fibre, fiskeolie, frugto-oliogosakkarider (FOS), psylliumfrø og -skaller, hydrolysat af gær (mannan-oligosakkarider (MOS)), tagetesekstrakt (luteinkilde).

Posen findes i tre størrelser: 2kg, 7,5kg og 14 kg.

• Gratis levering ved køb over 299 kroner (til pakkeboks og erhverv)
  • Du optjener 2,5% bonus på alle køb**

** På din ordrebekræftelse får du en rabatkode på 2,5% af det samlede beløb, der kan indløses ved næste handel.

BEMÆRK: Specific-produkter sendes fra et andet lager end resten og afsendes samme dag ved bestilling senest kl. 10 på hverdage.