RC Cardiac Dog, 2 kg

cardiac-hjertediaet
royal-canin-cardiac-hund-anbefalet-daglig-fodermaengde
royal-canin-cardiac-hund-analyse

Royal Canin Cardiac er velegnet til hunde med hjertesygdom. Hunde med nedsat hjertefunktion, har ofte dårlige appetit, og det er derfor vigtigt at de får et foder med en rigtig høj smagelighed. Samtidig har Royal Canin Cardiac et højt indhold af protein og energi, så kropsvægten lettere holdes.

En hund vil have fordel af at skifte over på Royal Canin Cardiac så snart de første tegn på hjertesydom indtræffer, og bør fortsætte på dette foder resten af livet.

Egenskaber ved Royal Canin Cardiac:

Kroppen kan regulere diameteren på de små blodkar i kroppen (kapillærerne). Ved at udvide de små kapillære i kroppen, aflaster man hjertet ved at nedsætter arbejdsbyrden. Indholdet af polyfenoler i Royal Canin Cardiac stimulerer kapillærene til at udvide sig og hjælper med at neutralisere frit radikaler.

Hunde med hjertesygdom har risiko for også at udvikle nyresygdom. For at komme problet i forkøbet, har Royal Canin Cardiac et lavt indhold af fosfor.

Et lavt indhold af salt (natrium) aflaster hjertets arbejde. Kalium- og magnesiumindholdet er tilpasset de optimale, kliniske niveauer.

Aminosyrerne taurin og L-carnitin er vigtige for muskelcellernes funktion og styrke (også for muskelcellerne i hjertet), og styrker derved også hjertets sammentrækningskræft.

Royal Canin Cardiac er velegnet til hunde med:

* symptomer på hjertesygdom

* forhøjet blodtryk

Ris, tørret fjerkræprotein, majsmel, animalsk fedt, majsgluten, æggepulver, hydrolyseret animalske proteiner, roetrævler, fiskeolie, vegetabilske fibre, mineraler sojaolie, gær, frugto-oligosakkarider, ekstrakt af grøn te (polyfenolkilde), tagetesekstrakt (luteinkilde).

Posen indeholder 2 kg.

• Du optjener 2,5% bonus på alle køb**

** På din ordrebekræftelse får du en rabatkode på 2,5% af det samlede beløb, der kan indløses ved næste handel.