RC Urinary Moderate Calorie Wet Morcels in Gravy Pouch Cat, 12 x 85 g

Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie er et vådfoder, som er specielt udviklet til katte med tilbagevendende blærebetændelse uden kendt årsag (idiopatisk cystitis), samt til katte med tilbagevendende urinsten og krystaller i urinen. Da foderet er kaloriereduceret, dvs. har et lavere energiniveau end normalt foder, kan det med fordel anvendes til katte, som normalt fodres med et kaloriereduceret foder, som eks. Royal Canin Young Neutered Female eller Male

Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie kan med anvendes resten af din kats liv, hvis der har været tilbagevendende problemer med urinsten (calciumoxalat, struvit) og blærebetændelse. På den måde forebygges det, at urinvejslidelsen vender tilbage. Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie kan også anvendes i en kortere periode for at opløse allerede dannede struvitsten. Det er vigtigt, at der ikke skiftes til andet foder, før urinstenen er helt opløst.

Har du en ældre kat med tilbagevendende urinvejsproblemer, bør du få undersøgt, hvordan dens nyrer har det. Lider din kat af en nyresygdom, skal du ikke anvende Royal Canin Urinary S/O, men i stedet Royal Canin Renal, Royal Canin Renal Special eller Royal Canin Renal Select. Snak med din dyrlæge om, hvad der er det bedste valg af foder for din kat.

Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie leder til effektiv opløsning af eksisterede struvitsten.

Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie har et nedsat energiindhold, så vægtøgning forebygges, selvom der skiftes væk fra et kaloriereduceret foder.

Urinen fortyndes af Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie, hvilket holder koncentrationen af krystaller nede, og mindsker risikoen for at der dannes urinsten.

Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie sænker urinens mætning, så krystaller har dårlige betingelser for at blive dannet.

Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie anbefales til katte med tilbagevendende blærebetændelse, tendens til at danne struvit- eller calciumoxalatsten, samt i kortere perioder til at opløse struvitsten. Det anbefales ikke at anvende foderet til katte med nyresygdomme eller lidelser relateret til kredsløbet.

Svine-, fiske- og fjerkrækød, svinelever, majsmel, tørret æggehvide, solsikkeolie, cellulose, fiskeolie, mineraler, taurin, hydrolysat af krebsdyr, tagetesekstrakt (luteinkilde), spormineraler (inkl. kelaterede spormineraler), vitaminer.

Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie fås i pakker a' 12x85g.

Vådfoderets udseende:

disableadd 2 0 string(1) "2" int(0) int(2) bool(false)