RC Hypoallergenic Cat

Royal Canin Hypoallergenic er et kattefoder udviklet specielt til katte med allergi. Foderet kan også anvendes ved mistanke om allergi overfor nuværende foder. Royal Canin Hypoallergenic kan anvendes til katte med mange forskellige typer af overfølsomhed, herunder kronisk tarmbetændelse, problemer med maven eller hudproblemer, som alt sammen kan ses sekundært til overfølsomhed og allergi overfor foder. Royal Canin Hypoallergenic indeholder en letfordøjelig proteinkilde, som kun meget sjældent er allergifremkaldende.

Royal Canin Hypoallergenic har et højt indhold af L-tyrosin, som er med til at fremhæve din kats naturlige pelsfarve.

Hvis der er mistanke om allergi eller foderintolerance bør der skiftes til Royal Canin Hypoallergenic uden en overgangsperiode fra det gamle foder. Hvis din kat reagerer positivt på foderet (bedring i symptomer), bør Royal Canin Hypoallergenic anvendes resten af kattens liv, for at minimere risiko for tilbagefald. Har din kat tendens til meget tør hud, kan du alternativt fodre med Royal Canin Sensitive Control, som også er et foder specielt udviklet til katte med allergi.

Royal Canin Hypoallergenic indeholder hydrolyseret sojaproteinisolat, som består af peptider. Da disse petider har en lav molekylevægt er de meget letfordøjelige, og kun sjældent allergifremkaldende.

Royal Canin Hypoallergenic er tilsat forskellige komplekser, der er med til at reducere vandtabet gennem huden, og styrker hudens beskyttende barriere.

Eicosapentaenic- og docosahexaoisyrer, som begge er langkædede omega 3 fedtsyrer, er tilsat til Royal Canin Hypoallergenic for at nedsætte inflammation (uønsket reaktion) i huden og tarmen.

Royal Canin Hypoallergenic iindeholder en kombination af gæringsdygtige fibre, letfordøjelige proteiner, ros og fiskeolie. Det er med til at give en maksimalfordøjelsessikkerhed for din kat.

Royal Canin Hypoallergenic anbefales til brug ved allergi, mistanke om allergi, foderintolerance, kronisk tarmbetændelse (IBD), kronisk diarré og ved forstoppelse, hvor fibertilskud ikke har en effekt.

Ingredienser

Ris, hydrolyseret sojaproteinisolat, animalsk fedt, vegetabilske fibre, mineraler, hydrolyseret fjerkrælever, sojaolie, roetrævler, fiskeolie, frugtooligosakkarider (FOS), boragoolie, tagetesekstrakt (luteinkilde).

Indhold

Royal Canin Hypoallergenic fås i poser a' 2,5 og 4,5 kg.

Foderpillens udseende

disableadd 100 0 string(3) "100" int(0) int(100) bool(false)