Pro-Fibre Advanced til hund

Pro-fibre er et pelleteret tilskud af velsmagende fordøjelige fibre fra mange forskellige kilder, som gives med henblik på at fremme en normal tarmfunktion.

Du kan give Pro-fibre i alle de situationer, hvor du ønsker at give din hund ekstra fibre, for eksembel:

* Problemer med analkirtlerne (øger konsistensen af afføringen, hvorved analkirtlerne lettere bliver tømt)

* Give ekstra mæthedsfornemmelse til en hund på slankekur

* Ved hård mave (forstoppelse)

* Koprofagi (hunden spiser afføring)

Pro-fibre er ikke mindst et godt produkt til de hunde der hyppigt har fyldte analkirtler. Her hjælper Pro-fibre med at give afføringen noget mere struktur, hvilket gør det lettere for hunden af tømme analkirtlerne naturligt.

Pro-fibre:

* Et dagligt tilskud af ekstra fiber
* Indeholder gavnlige mikroorganismer (mælkesyrebakterier)
* Indeholder kostfibre for at øge vækstraten for de gavnlige bakterier

Pro-Fibre til hunde kombinerer et højt fiberindhold med gavnlige mikroorganismer (mælkesyrebakterier). Tilføjelsen af kostfibre fremmer yderligere de gavnlige mikroorganismers vækst. De gavnlige mikroorganismer findes naturligt i tarmen hos alle raske dyr. Gavnlige mikroorganismer hjælper med at genetablere den beskadigede tarm hvorved mekanismen der udelukker sygdomsfremkaldende bakterier forstærkes.
Pro-Fibre til Hunde er udviklet så det kan anvendes vedvarende for at fremme en velfungerende fordøjelse.

Mange hunde får ikke tilstrækkeligt fiberindhold i foderet. Fyldte analkirtler og at hunden spiser sin egen afføring (koprofagi) skyldes ofte utilstrækkelig mængde fibre i foderet.
Pro-Fibre til Hunde kombinerer et højt fiberindhold med gavnlige mikroorganismer (mælkesyrebakterier).

Dosering:
Pro-fibre jævnt over det daglige foder eller gives i en skål for sig. Pro-fibre kan evnetuelt gives efter ædelyst i en kort periode eller efter dyrlægens anbefaling.

Hundens vægt   Antal måleskeer (ligger i pakken)
< 5 kg ½ måleske (5g)
5-20 kg 1 måleske (10g)
20-35 kg 2 måleskeer (20g)
> 35 kg 3 måleskeer (30g)

Der er ingen kontraindikationer eller restriktioner på brugen af Pro-Fibre til hunde.

Opbevares i tørre omgivelser. Ikke i direkte sollys. Kulde- og froststabilt.

Pakningsstørrelser:
500g dåse

disableadd 10 571 string(2) "10" int(571) int(-561) bool(true)